KLANTENSERVICE F.A.Q.

Heb je vragen over hoe je kunt bestellen, betalen of je bestelling retourneren dan vind je hier alle info,
mocht je nu toch niet vinden wat je zoekt dan kun je ons natuurlijk altijd even een berichtje sturen!

We zijn per Whatsapp beperkt bereikbaar via 085-0606362 je kunt ook een e-mail sturen naar info@studioglitz.nl of een berichtje sturen op één onze social media kanalen!

Hoe kan ik bestellen?

Voeg de product(en) toe aan het mandje door op ‘IN WINKELMAND’ te klikken. Het aantal kan hiervoor worden aangegeven. Door op ‘winkelmand’ te klikken zie je wat er in het mandje zit. Hier kunnen aantallen nog gewijzigd worden of producten verwijderd.

Klaar met winkelen? Bekijk de winkelmand en klik rechts onderin op de knop ‘DOORGAAN NAAR AFREKENEN’. Om de bestelling te voltooien dienen een aantal velden met een * gemarkeerd verplicht te worden ingevuld. Vervolgens doorloopt u de stappen om uw bestelling af te ronden.

U ontvangt na het plaatsen van de bestelling automatisch een bevestiging van uw bestelling per email (check de SPAM indien u dit niet heeft ontvangen)

Indien je niets hebt ontvangen dan kun je het beste even een e-mail sturen naar info@studioglitz.nl

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Er kan bij ons veilig en altijd GRATIS worden betaald met diverse betaalmethoden: Met onder andere; IDEAL via het Mollie betaalsysteem.

Wat zijn de levertijden?

Onze levertijd bedraagt circa 1-3 (werk)dagen binnen Nederland.

Heb je een bestelling met SPOED nodig vermeld dit dan extra bij je bestelling (liefst vooraf informeren of dit ook mogelijk is). Studio Glitz is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.

Heb je na 7 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen (bij een product wat voorradig is en dus geen handgemaakt product)? Neem dan even contact op want dan gaan we kijken waar je bestelling is gebleven, je ontvangt bij de bestellingen een track and trace maar bij brievenbuspakketten kan het voorkomen dat er al staat “afgeleverd” terwijl ze pas die of de volgende dag geleverd zal gaan worden. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van de PostNL waar wij mee samenwerken.

Mocht een product niet op voorraad zijn, speciaal voor u op (op maat) gemaakt worden zoals gepersonaliseerde producten of wanneer het om een PRE ORDER gaat dan staan de levertijden vaak erbij vermeld (wij werken eraan dat deze vaak alsnog sneller bij u zijn).

Mocht je vragen hebben over de levertijd, mail ons gerust naar info@studioglitz.nl of stuur ons Whatsapp berichtje!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Alle op de website vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

BINNEN NEDERLAND

  • Binnen Nederland bedragen de verzendkosten € 4,50

GRATIS VERZONDEN VANAF € 65,-* *Mocht er een retour plaatsvinden waardoor het totaal lager is dan € 65,00 dan worden de verzendkosten alsnog doorberekend, deze gratis verzending vanaf € 65,00 is alleen geldig voor verzendingen binnen Nederland.

BUITEN NEDERLAND

  • Belgie € 7,95

Wilt u uw bestelling naar een ander land verzenden? Vraagt u dan de verzendkosten na aan ons, dan voegen wij dit land met de juiste verzendkosten toe aan de lijst.

AFHALEN

Wil je je bestelling komen afhalen, dit is mogelijk op afspraak, betalingen worden vooraf geplaatst want wij reserveren direct een product en wij hebben geen contant geld in huis, bij misbruik (dus wanneer je alsnog niet komt afhalen) worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht

Je bestelling annuleren of retourneren?

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket (of 3,95 voor een brievenbuspakket), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u (voor het retour zenden) contact met ons opnemen via info@studioglitz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is!

Uitzondering gepersonaliseerde producten

Bij producten die u via deze webwinkel koopt welke op maat (volgens de door u ingevoerde specificatie) worden gemaakt is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@studioglitz.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.  

GEGEVENS & RETOURADRES

Studio Glitz
Vrankenstraat 41
3311 SW DORDRECHT

Heeft u een klacht of vraag over garantie?

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studioglitz.nl, wij kijken dan graag samen naar een passende oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Disclaimer & Copyright www.studioglitz.nl

DISCLAIMER

Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de samenstelling van www.studioglitz.nl, is het mogelijk dat de informatie die op www.studioglitz.nl wordt gepubliceerd onvolledig en/of onjuist is. Wij sluiten alle aansprakelijkheid uit voor enigerlei directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van www.studioglitz.nl

 

COPYRIGHT ©

Op alle ontwerpen en foto’s van de producten op Studio Glitz heerst auteursrecht. Het is zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van ons niet toegestaan teksten, ontwerpen, informatie, beeldmateriaal en/of foto’s die worden verstrekt via www.studioglitz.nl op enigerlei wijze te kopiëren of verspreiden en als er toestemming is verleend kan deze altijd worden ingetrokken.

 

PRIJSWIJZIGINGEN VOORBEHOUDEN

Het aanbod wijzigt regelmatig, het kan dus voorkomen dat sommige artikelen niet meer verkrijgbaar / zichtbaar zijn in de webshop. OP=OP tot er weer nieuwe voorraad wordt geleverd.

Suggesties voor verbeteringen zijn altijd welkom, en kunnen worden gestuurd naar info@studioglitz.nl

Heb je een vraag en / of opmerking die je hier niet kunt vinden ?

Neem dan gerust contact op via Whatsapp 085-0606362 je kunt ook een e-mail sturen naar info@studioglitz.nl of een berichtje sturen op één onze social media kanalen!